NEJČATĚJŠÍ DOTAZY NA VÁŠ SVATEBNÍ DEN
Jaká je kapacita Vašeho hostince?
Kapacita celého hostince je až 150 osob (vnitřní a venkovní prostory). Pro servírovanou svatební hostinu je možnost cca 90 hostů, při volbě rautu je to pak až 150 hostů.
Můžeme se vzít přímo u Vás v hostinci?
Naše venkovní prostory jsou uzpůsobeny tak, že je možné obřad uspořádat přímo u nás. Nutnost kontaktovat matriku v Týništi nad Orlicí na daný termín!
Jaká je cena pronájmu a co zahrnuje?
Cena za pronájem je individuální, a to podle počtu hostů, kteří budou ve Váš den přítomni. Zahrnuje vnitřní a venkovní prostory až pro 150 hostů.
Nabízíte i ubytování pro novomanžele/hosty?
V našem hostinci máme k dispozici ubytování pro 4 hosty. Jedná se o velký podkrovní apartmán s manželskou postelí a dalšími dvěma místy. Samozřejmostí je i vlastní koupelna s toaletou.
Jak je to s cateringem?
U nás Vám zajistíme catering po celý den. Nabízíme možnost objednat si již snídaňové menu. U oběda můžete zvolit servírovanou hostinu anebo občerstvení formou rautu. Nabízíme i večerní občerstvení pro Vás a Vaše hosty. V případě zájmu Vám rádi zašleme rautovou nabídku.
Můžeme tančit venku až do ranních hodin?
Tančit můžete do 2. hodiny ranní, ale pouze na velkém sále ve vnitřním prostoru. Každá další započatá hodina po domluvě (za příplatek). Venkovní prostory pro tanec můžete využít do 22h. Nacházíme se ve středu obce a chceme brát ohled na naše sousedy a naši vesnici. Proto musíme a chceme dodržet noční klid po 22. hodině. Z tohoto důvodu doporučujeme si kapelu nebo DJ naplánovat rovnou dovnitř.
Je možné pronajmout si pouze areál bez Vašeho cateringu?
Bohužel neumožňujeme pronájem našich prostorů samostatně. Pro Váš den zajistíme catering i obsluhu tak, abyste se o nic nemuseli Vy ani Vaši hosté v průběhu dne starat.
Jaká je přibližná cena za náš svatební den?
Ceny v minulé sezoně se pohybovaly v rozmezí 1300 Kč – 2200 Kč/ os. . Cena závisí na výběru svatebního menu, alkoholických a nealkoholických nápojů a rozsáhlosti rautu.
Platí se předem záloha?
Ano. Účtujeme si zálohu ve výši 10 000 Kč za závaznou rezervaci termínu. Záloha zároveň funguje jako nájem. Zaplacením zálohy potvrzujete, že jste seznámení s našími svatebními podmínkami.
Co když termín zruším?
V případě, že termín zrušíte, je záloha NEVRATNÁ. Jelikož je o termíny velký zájem, Vaší rezervací odmítáme další zájemce. Děkujeme za pochopení.
Jak to u Vás chodí?
Vaše přípravy mohou začít již den před konáním Vaší svatby okolo 15 hodiny. Nachystáte si vše potřebné pro Váš den „D“ a následující den po svatbě si můžete odvézt své věci do 11 hodin. Úklid zajišťujeme my.
Jak je to s výzdobou?
Jelikož má každý jinou představu o výzdobě, necháváme toto čistě na Vás. K dispozici zde máme pouze bílé ubrusy a etažéry na sladký bar.
.
Kde zjistím dostupné termíny?
Pokud máte zájem o konkrétní termín, neváhejte a obraťte se na náš e-mail či telefonní číslo. Rádi Vám sdělíme dostupné možnosti.
Můžeme si dovézt své sladké?
Zajistit Vám z naší strany můžeme základní druhy zákusků. Pokud ale máte někoho, jehož výroba Vás oslovila, nemáme problém s tím, abyste si sladký bar obstarali vlastní.
Máme další otázky…kde Vás můžeme zkontaktovat?
Je velice pravděpodobné, že Vás napadnou další otázky, které zde nebyly zodpovězeny. Neváhejte se proto obrátit na naše sociální sítě, e-mail či telefonní číslo, kde Vám rádi odpovíme.
ZAKAZUJE SE!! 🙂
– ohňostroje – berme prosím ohled na zvířátka a občany v okolí
– mikrofony – hulákání lehce společensky unavených svatebních hostů ruší naše milované sousedy
– konzumace vlastních nápojů vevnitř a kolem hostince